close

Sam Smith收錄在新專輯寂寞時分(The Lonly Hours)的作品

 

這張專輯也讓他在第57屆葛萊美抱走超多獎了啊

最佳新人、年度歌曲、年度唱片與最佳流行專輯四項大獎

 

Not In That Way 這首有點淡哀傷

清楚自己喜歡的人對自己不是那種感覺的時候

And I hate to say I love you 我討厭說我愛你
When it's so hard for me 當這對我來說 是如此艱難
And I hate to say I want you 我討厭說我想要你
When you make it so clear 當妳已經清楚說了
You don't want me 妳不想要我...

I'd never ask you cause deep down 我從沒問過妳因為內心深處
I'm certain I know what you'd say 我清楚知道妳會回我什麼
You'd say I'm sorry believe me 妳會說 對不起 相信我
I love you but not in that way 我也愛你 但不是那種方式

And I hate to say I need you 而我討厭說我需要妳
I'm so reliant 我是如此缺乏安全感
I'm so dependant 如此的依賴妳
I'm such a fool 我就是這麼一個傻瓜

When you're not there 當妳不在我身旁時
I find myself singing the blues 我發現自己唱著憂傷的藍調
Can't bear 我無法忍受
Can't face the truth 無法面對真相

You will never know that feeling 妳永遠不會懂這種感覺
You will never see through these eyes 妳永遠看不透我這雙眼睛

I'd never ask you 我從來沒問過妳
Cause deep down I'm certain I know what you'd say 因為內心深處 我知道妳會回我什麼
You'd say I'm sorry 妳會說 抱歉
Believe me 相信我
I love you 我也愛你
But not in that way 但不是這種方式

You'd say I'm sorry 妳會說 對不起
Believe me 相信我
I love you 我也愛你
But not in that way 但這不是愛

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()