close

Sam收錄在專輯The Lonly Hours改版內的歌曲~

很喜歡歌詞的意境 Sam又把他的滄桑感唱得很夠很猛

好聽好聽只是不知道為什麼好像有點冷門YouTube上官方都沒影片

所以呢 推薦給大家幾款好聽的Cover

InYourFaceZeph 聲音滿清脆喜歡

Sarah Close 自彈自唱

原版YouTube沒有影片所以附上Sam唱的現場版 原唱感覺就是不一樣!!

除了雜音有點之外根本一模一樣實力派

Running round,

不斷四處奔波
Chasing hearts,

追尋愛情
Chasing bodies,

不斷尋找另一個人
To fix the past

來填補我所受的傷

I don’t know how I reached this place,

我不明白為什麼會身於這種處境
So far from heaven, so far from grace

天堂恩惠 都離我那麼的遠


Am I wrong to give in to the pressure?

難道給自己壓力錯了嗎?
‘cause I feel like the city’s got the better of me,

因我感覺這座城市已經完全征服了我
Oh,this casual love i
sn’t what it seems.

噢 這些虛浮的愛情 永遠不像表面那麼簡單


And I try to imagine something closer,

而我試著想更靠近一些
And somebody who is good for me,

也渴望有人能對我好
I’m so tired of all this searching,

但對於這些追尋 我感到好疲憊
Do I, do I, do I, do I

是這樣嗎?一切本該這樣的嗎?

Go home to nothing?Or stay out for more?

我該接受這一切空無 抑或向外尋求更多?
Give in to someone?Or knock down my door?

該全心付出 抑或就此關上心門?
Or drown all my shadows,d
rown them like before,

或又像之前一樣 讓我全部的陰影就此陷沉?
Drowning shadows, once more
又再一次 讓陰影沉淪


The more I drink,the more I drown,

我越是想逃避 就陷入的越深
If I'm not thinking,I won't get down

如果思緒能停止就好了 這樣的話不會憂愁

The more I rise above it all,

若我能克服那些掙扎

The less I care,about those falls

那麼對於先前那些挫敗 也就不會那麼在乎了
 

Am I wrong to give in to the pressure?

難道給自己壓力錯了嗎?
‘cause I feel like the city’s got the better of me,

因我感覺這座城市已經完全征服了我
Oh,this casual love i
sn’t what it seems.

噢 這些虛浮的愛情 永遠不像表面那麼簡單


And I try to imagine something closer,

而我試著想更靠近一點
And somebody who is good for me,

也渴望有人能對我好
I’m so tired of all this searching,

但對於這些追尋 我感到好疲憊
Do I, do I, do I, do I

是這樣嗎?一切本該這樣的嗎?

Go home to nothing?Or stay out for more?

我該接受一切空無 抑或向外尋求更多?
Give in to someone?Or knock down my door?

該全心付出 抑或就此關上心門?
Or drown all my shadows,d
rown them like before,

或又像之前一樣 讓我全部的陰影就此陷沉?
Drowning shadows, once more
又再一次 讓陰影沉淪
Once more

再一次 埋沒憂傷
Once more

又一次 掩蓋憂愁

 

Go home to nothing?Or stay out for more?

我該接受一切空無 抑或向外尋求更多?
Give in to someone?Or knock down my door?

該全心付出 抑或就此關上心門?
Or drown all my shadows,d
rown them like before,

或又像之前一樣 讓我全部的陰影就此陷沉?
Drowning shadows, once more
再一次 讓陰影沉淪

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()