close

Blank Space 空位~很喜歡這首MV的歌詞(還有男主角

Taylor在MV中超殺的啊 但不得不說還是很美

taylor-swift-blank-space_7910426-2587_1200x630  

至於後面的揉蘋果應該就是一個巫毒娃娃的概念了 滿恐怖的Tay哈哈

taylor-swift-610x339  

taylor-swift-app-ft  

然後就是男主!!Tay的MV中最喜歡的男主應該就是You Belong With Me和這首Blank Space的了

You Belong With Me 很可愛

Blank Space的男主

Sean O'pray 美國男模特兒 今年26歲 是很多高級時裝品牌的代言人~

他的生日是1989年7月5日 正好跟Tay一樣都是1989

bb72dfee1b598977bb2de4e8a9a0d2655718b099  

他 很 帥

0be3a9306a5102a7059dace097d474ed  

Blank Space 基本上就是告訴你女人不好惹啦XDD

Taylor的前男友名單也是超級長 70幾個有吧...

最後那個高爾夫球桿打車滿奇葩的

話不多說看歌詞

[Verse 1]
Nice to meet you

真高興見到你
Where you been?

你怎麼到現在才出現?
I could show you incredible things

我能讓你體會一下不可思議的愛情
Magic, madness, heaven sin

如魔法般瘋狂 又幸福的讓你感到罪惡
Saw you there and I thought oh my god

遇見你 我想著 天啊
Look at that face, you look like my next mistake

看看那張臉 你看起來像我下一個美麗的錯誤
Love's a game, wanna play?

愛情是一場賭注 想玩嗎?


New money, suit and tie

奢侈生活 穿著紳士
I can read you like a magazine

我能像翻閱雜誌般欣賞你
Ain't it funny rumors fly

可笑的謠言滿天飛
And I know you heard about me

我知道你曾聽聞過我
So hey, let's be friends

所以嘿 我們來做朋友吧
I'm dying to see how this one ends

我很好奇這段感情會如何結束
Grab your passport and my hand

拿好你的護照 抓好我的手
I could make the bad guys good for a weekend

我能讓壞男孩紳士一個周末

[Pre-Chorus]
So it's gonna be forever

所以我們不是天長地久
Or it's gonna go down in flames

就是轟轟烈烈的分手
You can tell me when it's over

感情淡了 想分手請直說
If the high was worth the pain

前提是你覺得這場愛值得你心痛
Got a long list of ex-lovers

我的前任們可多了
They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是如此瘋狂
Cause you know I love the players

因為你知道我愛你
And you love the game

而你 愛上了這場賭注

[Chorus]
Cause we're young and we're reckless

年少輕狂嘛
We'll take this way too far

我們不懂得該如何煞車 
It'll leave you breathless

這場愛可能會讓你喘不過氣
Or with a nasty scar

或留下一道醜陋的疤痕
Got a long list of ex-lovers

我的前任們可多了
They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我瘋了
But I got a blank space baby

但寶貝 我這裡還有個空位
And I'll write your name

而我會填上你的名字

[Verse 2]
Cherry lips

櫻桃般的香唇
Crystal skies

湛藍清澈的天空
I could show you incredible things

我能讓你體驗不可思議的愛情
Stolen kisses, pretty lies

被偷走的親吻 美麗的謊言
You're the king baby I'm your queen

寶貝你是國王 而我是你的皇后
Find out what you want

發掘你想要什麼
Be that girl for a month

並且當一個月的完美女孩
Wait the worst is yet to come

等等 最糟的狀況出現了

Oh no

噢 不
Screaming, crying, perfect storms

崩潰 大哭 完美爆發
I could make all the tables turn

我能翻轉一切局勢
Rose garden filled with thorns

玫瑰花園裡佈滿著刺
Keep you second guessing like oh my god

讓你不斷循環著:天啊
Who is she? I get drunk on jealousy

她是誰?我的嫉妒心快要承受不住
But you'll come back each time you leave

但每次你離開後 都會再回來
Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream

因為親愛的 我是個披著潔白外衣的夢靨啊

 

[Pre-Chorus]
So it's gonna be forever

所以我們不是天長地久
Or it's gonna go down in flames

就是轟轟烈烈的分手
You can tell me when it's over

感情淡了 想分手請直說
If the high was worth the pain

前提是你覺得這場愛值得你心痛
Got a long list of ex-lovers

我的前任們可多了
They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是如此瘋狂
Cause you know I love the players

因為你知道我愛你
And you love the game

而你 愛上了這場賭注

[Chorus]
Cause we're young and we're reckless

年少輕狂嘛
We'll take this way too far

我們不懂得該如何煞車 
It'll leave you breathless

這場愛可能會讓你喘不過氣
Or with a nasty scar

或留下一道醜陋的疤痕
Got a long list of ex-lovers

我的前任們可多了
They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我瘋了
But I got a blank space baby

但寶貝 我這裡還有個空位
And I'll write your name

而我會填上你的名字


[Bridge]
Boys only want love if it's torture

男孩們只喜歡歷經煎熬的愛情
Don't say I didn't say I didn't warn you

不要說我沒有警告過你
Boys only want love if it's torture

男孩們只喜歡歷經煎熬的愛情
Don't say I didn't say I didn't warn you

不要說我沒有 我沒有警告過你

[Pre-Chorus]
So it's gonna be forever

所以我們不是天長地久
Or it's gonna go down in flames

就是轟轟烈烈的分手
You can tell me when it's over

感情淡了 想分手請直說
If the high was worth the pain

前提是你覺得這場愛值得你心痛
Got a long list of ex-lovers

我的前任們可多了
They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是如此瘋狂
Cause you know I love the players

因為你知道我愛你
And you love the game

而你 愛上了這場賭注

[Chorus]
Cause we're young and we're reckless

年少輕狂嘛
We'll take this way too far

我們不懂得該如何煞車 
It'll leave you breathless

這場愛可能會讓你喘不過氣
Or with a nasty scar

或留下一道醜陋的疤痕
Got a long list of ex-lovers

我的前任們可多了
They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我瘋了
But I got a blank space baby

但寶貝 我這裡還有個空位
And I'll write your name

而我會填上你的名字

arrow
arrow
    全站熱搜

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()