close

最近很愛聽Tay的舊歌

翻到這首White Horse 聽了很感動

我們都不是公主或王子 一切也不是像童話故事般那麼簡單吧

Taylor-Swift-White-Horse-Music-Video-taylor-swift-21519178-1248-704  

男主也不錯帥

Taylor-Swift-White-Horse-Music-Video-taylor-swift-21519183-1248-704  

Tay的崩潰也看得很揪心詮釋得好好

-White-Horse-music-video-photoshoot-fearless-taylor-swift-album-12206893-800-533  

 :All I want is you 我想要的只有妳

  Do you love me? 妳愛我嗎?

 : ...Yeah 是的

 :Give me another chance? 再給我一次機會 好嗎...

Say you're sorry

你說你很抱歉時
That face of an angel

看起來就像位天使
Comes out just when you need it to

但那只有在你需要時才會出現
As I paced back and forth all this time

這段時間 我進進退退
'Cause I honestly believed in you

只因為我是那麼全心的相信你
Holding on

努力的撐住
The days drag on

這些日子不斷拖延下去
Stupid girl,

傻女孩
I should have known, I should have known

我早該知道 早該明白的

That I'm not a princess, this ain't a fairy tale

我從來就不是個公主 這一切也不是童話故事
I'm not the one you'll sweep off her feet

我不是會讓你拜倒在石榴裙底下
Lead her up the stairwell

並且領她走向台階的那位
This ain't Hollywood, this is a small town

這裡不是好萊塢 只是一個平凡小鎮
I was a dreamer before you went and let me down

你讓我崩潰之前 我還幻想著一切
Now it's too late for you
and your white horse, to come around

現在再騎著你的白馬來找我 已經太遲了

(I never thought I'd meet anybody like him 我從來沒想過會遇見像他這樣的人

I feel like he's everything I've ever wanted 他是我想要的一切

:...There's something you should know about him :...那你應該更加了解他的)

Maybe I was naive

也許當時我還太天真
Got lost in your eyes

才會迷失在你的眼神裡
And never really had a chance

以致我從來就沒有機會去看清
My mistake I didn't know to be in love

這是我的錯 我當時還不明瞭
You had to fight to have the upper hand

愛是要去爭取的 直到能據得上風
I had so many dreams

我曾經有過那麼多
About you and me

有關於你我的夢想
Happy endings

幸福快樂的在一起
Now I know

現在我知道了

I'm not a princess, this ain't a fairy tale

我從來就不是公主 這也不是童話故事
I'm not the one you'll sweep off her feet,

我不是會讓你拜倒在石裙底下
Lead her up the stairwell

並領她走上台階的那位
This ain't Hollywood, this is a small town,

這裡不是好萊塢 只是一個平凡小鎮
I was a dreamer before you went and let me down

在你讓我崩潰之前 我還幻想著一切
Now it's too late for you
And your white horse, to come around

現在再騎著你的白馬來找我 已經太遲了

And there you are on your knees,

但現在你跪在我面前
Begging for forgiveness, begging for me

跪求我的原諒 希望我回心轉意
Just like I always wanted but I'm so sorry

他做的就像是我之前一直所想要的 但很抱歉...

'Cause I'm not your princess, this ain't a fairytale

我不是你的公主 這也不是童話故事
I'm gonna find someone someday who might actually treat me well

或許總有一天 我會找到一位真正能對我好的人
This is a big world, that was a small town

世界是這麼的大 而這裡只是個小鎮
There in my rear view mirror disappearing now

那些回憶 已經隨著我的後照鏡逐漸消逝了
And its too late for you and your white horse
Now its too late for you and your white horse, to catch me now

現在再騎著你的白馬來找我 帶著白馬來找我 已經太遲了

  Do you love me? 妳愛我嗎?

 : ...Yeah 是的

 :Give me another chance? 再給我一次機會 好嗎...

 :...No 不

Oh, whoa, whoa, whoa
Try and catch me now

帶我走吧..
Oh, it's too late
To catch me now

現在再來帶我走 已經太遲了

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()