close

The Downtown Fiction (市中心小說?)

是來自美國的流行搖滾團體

downtownfiction  

TDF  

主唱/吉他-Cameron Leahy

滿可愛的哈哈

cameron leahyCameron-Leahy-the-downtown-fiction-22628205-467-700  

貝斯手/第二主唱-David Pavluk

david123david  

鼓手-Eric Jones

eric-jones-downtown-fiction--large-msg-123126797733eric  

然後!!!今天要介紹的這首歌是收錄在他們第一張專輯<Let's Be Animals>裡面的 I Just Wanna Run

也是The Downtown Fiction 最紅的一首歌

I Just Wanna Run  

 

I Just Wanna Run-The Downtown Fiction

I just wanna run, hide it away

我只想逃離 找個藏身之處

Run because they're chasing me down

跑 因為他們正追捕著我
I just wanna run, throw it away

我只想逃離 拋開一切煩雜
Run before they're finding me out

趁他們還沒找到我之前
I just wanna run

我只想逃離

I just wanna run

我只想逃離
I'm out here all alone

我正獨自在外
I try to call your house

試著打電話到妳家
Can't reach you on the phone

卻沒辦法聯繫上妳

I'll gather up the nerve

我鼓起所有勇氣
I'm packing up my bag

打包著我的行李
It's more than you deserve

這是妳罪有應得
Don't treat me like a drag

請不要把我當累贅般對待

I'm feelin' like I keep on talking

我覺得我一直在說話
I'm repeating myself

不斷的重複
My words lost all meaning

我的話語已失去意義
I keep talking, I repeat myself

我不停地說話 重複我自己

I just wanna run, hide it away

我只想逃離 找個藏身之所
Run because they're chasing me down

跑 因為他們正追捕著我
I just wanna run, throw it away

我只想逃離 拋開一切煩雜
Run before they're finding me out

趁他們還沒找到我之前
I just wanna run, I just wanna run

我只想逃離 我只想逃離

Like a game of chess

就像在下一場西洋棋
I predict your move

我能預測每個妳的下一步
I think I know you better

我太了解妳了
Better than you do

甚至比妳更了解妳自己

I'm sick of feeling cheap

我已經厭倦對自己感到低賤
Cheated and abused

被劈腿和濫用
Sick of losing sleep

我已經厭倦失眠
Thinking about you

只因為日夜都在想著妳

I'm feelin' like I keep on talking

我覺得我一直在說話

I'm repeating myself

我正在重複我自己
My words lost all meaning

我的話語已喪失意義
I keep talking, I repeat myself

而我只是不停的繼續重複我自己

I just wanna run, hide it away

我只想逃離 找個藏身之所
Run because they're chasing me down

跑 因為他們正追捕著我
I just wanna run, throw it away

我只想逃離 拋開一切煩雜
Run before they're finding me out

趁他們還沒找到我之前
I just wanna run, I just wanna run

我只想逃離 我只想逃離

I just wanna run, hide it away

我只想逃離 找個藏身之所
Run because they're chasing me down

跑 因為他們正追捕著我

I just wanna run, throw it away

我只想逃離 拋開一切煩雜

Run before they're finding me out, out

趁他們還沒找到我之前
I just wanna run

我只想逃離

I just wanna run, hide it away

我只想逃離 找個藏身之所
Run because they're chasing me down

跑 因為他們正追捕著我
I just wanna run, throw it away

我只想逃跑 拋開一切煩雜
Run before they're finding me out

趁他們還沒找到我之前
I just wanna run, I just wanna run

我只想逃離 我只想逃離
I just wanna run

只想逃離.

 

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()