鄉村Tay

 

He is sensible and so incredible

 

他很明理也很讓我驚奇

 

And all my single friends are jealous

 

我所有的單身朋友都羨慕著我

 

He says everything I need to hear

 

我所需要的甜言蜜語他都做到了

 

And it's like I couldn't ask for anything better

 

我還能多奢求些甚麼呢

 

He opens up my door

 

他幫我打開門

 

And I get into his car

 

我上了他的車

 

And he says you look beautiful tonight

 

他說今晚妳看起來美極了

 

And I feel perfectly fine

 

我感覺到這一切是多麼美好

 

 

 

But I miss screaming and fighting and kissing in the rain

 

但我想念的是我們大喊爭吵和在雨中親吻的時光

 

And it's 2am and I'm cursing your name

 

凌晨兩點我咒罵著你的名字

 

You're so in love that you act insane

 

你愛得太瘋狂以致失去理智

 

And that's the way I loved you

 

但這就是我愛你的方式啊

 

Breaking down and coming undone

 

失去控制而我還未準備好

 

It's a roller coaster kinda rush

 

如同坐雲霄飛車般那樣混亂

 

And I never knew I could feel that much

 

從來不知道我能感受到這麼多

 

And that's the way I loved you

 

但這就是我愛你的方式啊

 

 

 

He respects my space

 

他尊重我的空間

 

And never makes me wait

 

從來不會讓我多等一秒鐘

 

And he calls exactly when he says he will

 

而只要一答應他總是準時打來

 

He's close to my mother

 

他與我的母親非常親近

 

Talks business with my father

 

常和我父親談論公事

 

He's charming and endearing

 

他是如此的有魅力又深得人心

 

And I'm comfortable

 

讓我感覺如此舒服

 

 

 

But I miss screaming and fighting and kissing in the rain

 

但我想念的是我們大喊爭吵和在雨中親吻的時光

 

And it's 2am and I'm cursing your name

 

凌晨兩點我咒罵著你的名字

 

You're so in love that you act insane

 

你愛得如此深刻以致失去理智

 

And that's the way I loved you

 

但這就是我愛你的方式啊

 

Breaking down and coming undone

 

即將失控而我還未準備好

 

It's a roller coaster kinda rush

 

如同雲霄飛車般的混亂

 

And I never knew I could feel that much

 

從來不知道我能感受到這麼多

 

And that's the way I loved you

 

但這就是我愛著你的方式啊

 

 

 

He can't see the smile I'm faking

 

他不能看透我正在偽裝的笑容

 

And my heart's not breaking

 

我並不是心碎

 

Cause I'm not feeling anything at all

 

因為現在的我已經麻木

 

And you were wild and crazy

 

你曾是那樣的狂野瘋狂

 

Just so frustrating intoxicating

 

如此讓人招架不住又令我心醉神迷

 

Complicated got away by some mistakes and now

 

因為一些複雜的錯誤 以前的那個你已經消失 而現在

 

 

 

I miss screaming and fighting and kissing in the rain

 

我想念我們大喊爭吵和在雨中親吻的時光

 

And it's 2am and I'm cursing your name

 

凌晨兩點 我咒罵著你的名字

 

You're so in love that you act insane

 

你愛得如此深刻 有點失去理智

 

And that's the way I loved you

 

但這就是我愛著你的方式啊

 

Breaking down and coming undone

 

即將失控 而我還未準備好

 

It's a roller coaster kinda rush

 

如同雲霄飛車般的混亂

 

And I never knew I could feel that much

 

從未想過我能感受這麼多

 

And that's the way I loved you oh oh

 

但這就是我愛著你的方式啊

 

And that's the way I loved you oh oh

 

這就是我愛著你的方式

 

Never knew I could feel that much

 

從來沒想到我能感受這麼多

 

And that’s the way I loved you

 

但這就是我愛著你的方式啊

 

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()