close

好久沒更新了

雖然我稱不上是JB的粉絲但他改頭換面過後的這首What Do You Mean真的超好聽~

附上JB在VMA(Video Music Awards)的表演影片 舞超帥啊

 

下面介紹三個這首歌我最喜歡的Cover

第一是Kurt跟Kina的翻唱~很清晰好喜歡

Brandon Skeie也有翻唱完美還是完美

 最後是Sam的混音板!!加上One Last Time超配的啊

Lyrics:

What do you mean? Oooh

妳到底想說什麼
When you nod your head yes

每當妳點頭說好
But you wanna say no

卻又總口是心非時
What do you mean? Heeey

嘿 妳想表達什麼
When you don’t want me to move

明明想要我陪在身邊
But you tell me to go

卻又總叫我離開
What do you mean?

我真的不懂
What do you mean?

妳到底在想什麼
Said we’re running out of time

說我們這樣是浪費時間
What do you mean?

到底什麼意思
Oh oh oh What do you mean?

妳想表達什麼
Better make up your mind

最好想清楚再跟我說
What do you mean?

妳到底在想什麼

You’re so indecisive of what I’m saying

不論我說什麼妳總是優柔寡斷
Trying to catch the beat, make up your heart.

試著想趕上步調 彌補妳的心
Don't know if you're happy, or complaining.

不知道現在的妳是開心或想抱怨
Don’t want for us to end where do I start

不願我們就這樣結束 我該從哪裡說起
First you wanna go to the left and you want to turn right

首先 妳總是三心二意 說這做那
Wanna argue all day, making love all night.
想跟妳爭論到底 又想與妳纏綿一整晚
First you up and you’re down and then between
妳的情緒忽高忽低 讓我難以捉摩
Ohh I really want to know…

我真的想知道

What do you mean?

妳到底在想什麼

When you nod your head yes

每當妳點頭說好
But you wanna say no

卻又總口是心非時
What do you mean?

妳想說什麼
When you don't want me to move

當妳明明捨不得我
But you tell me to go

卻又總叫我離開時
What do you mean?

妳想表達什麼
What do you mean?

妳到底在想什麼

Said we’re running out of time

說我們正在浪費時間

What do you mean?

我真的不懂

What do you mean?

妳到底想要什麼
Better make up your mind

妳最好先想清楚
What do you mean?

到底 妳想說什麼
You’re overprotective when I’m leaving

每當我要離去時妳總是過度保護
Trying to compromise but I can’t win

試著妥協但我從未成功過
You wanna make a point but you keep preaching

妳的重點到最後總變成說教
You had me from the start won’t let this end

但自始至終我屬於妳 我不願就這樣結束
First you wanna go to the left then you want to turn right

雖然妳總是三心二意 說這做那
Wanna argue all day make love all night

我想跟妳爭論到底 又想與妳纏綿一整晚
First you up and you’re down then you're between

妳的情緒忽高忽低 讓我難以捉摩
Ohh I really want to know…

我真的想搞清楚

 

 


What do you mean? Ooh..

妳到底想要什麼
When you nod your head yes

每當妳點頭說好
But you wanna say no.

卻又總口是心非時
What do you mean? (oh what do you mean)

那時 妳想說什麼
When you don’t want me to move

當妳不願意我離去
But you tell me to go

卻又把我趕走時
What do you mean?

妳在想什麼
I wanna know

我想知道
Oh what do you mean?

妳到底想說什麼
(Ooh)
Said you’re running out of time

說我們這樣是浪費時間
What do you mean? (ah baby)

寶貝 我真的不懂
Oh oh oh what do you mean?

妳到底是什麼意思

Better make up your mind

最好想清楚一點
What do you mean?

到底妳想說什麼
When you nod your head yes, but you wanna say no

每當妳點頭說好 卻又總口是心非時
What do you mean?

妳想表達什麼
(You're so confusing baby)

寶貝妳讓我如此心煩意亂
Heyyy, when you don't want me to move,

嘿 妳明明就捨不得我
But you tell me to go

卻總是叫我離開
What do you mean?

妳在想什麼
What do you mean?

到底妳想說什麼
Said we're running out of time

說我們這樣在浪費時間
What do you mean?

是什麼意思
Oh oh oh what do you mean?

我真的不懂
Better make up your mind

拜託 請妳考慮清楚
What do you mean?

妳到底想說什麼

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()