YouTube翻唱歌手Tyler Ward為紀念與Christina的友誼她寫的歌

從出生,相遇,合作...一路走來

他們相差8歲 仍然是很好的朋友

Tyler寫道:

"Christina was an amazing human being. I was blessed to know her. Our friendship felt more like family. We not only worked together, we shared the same faith. She was a POWERFUL FORCE in the entertainment world. A necessary one. The entire Grimmie family brought truth to this crazy world. She was so much more than an entertainer, she was a conduit of light that went far beyond what we could see. I was in awe of her spirit, her talent and her love for people. Christina, you will be missed. Thank you for lighting up this world."

"Christina實在太令人驚奇,我很幸運能認識她.與其說像朋友,我們更像是家人.我們除了一起合作,也擁有相同的信仰.她對這個世界有著驚人,不可或缺的影響力.她的家庭更是為這個世界帶來真相.她不只是一位藝人,她更是照亮了我們前面的道路.她的天賦,精神以及愛心都令我尊敬.我們會想妳,Christina.謝謝妳,點亮了這個世界."

天啊要哭了啦..

 

Tyler的另一個頻道也發布了一個新影片紀念Christina

從歌詞可以看出Tyler真的很重視Christina..最後面還一度唱不下去

we missed u a lot, Christina

I’ll tell you a story 

我要說一個故事
Bout a girl I once knew

有關我從前認識的一個女孩
Who grew up in Jersey

出生於紐澤西
But to Cali she flew

之後搬到卡利生活
 
We lost touch for a moment

我們失聯過一段時間
Or maybe a year

甚至有一年之久
But always carried her memory

但我心中
Right between both my ears

依然時常惦記著與她的種種回憶
 
She was bright, funny

她是如此幽默風趣
Always wanted the best

總想把事情做到最好
Put a smile in my history

在我的記憶裡留下了一抹微笑
And I said for she left...

在分別前 我跟她說...
 
There will be time to catch up with you

我們以後還會再聯絡的
maybe over coffee, or a quick bite to eat, when you’re 22

也許在妳22歲的時候 我們會再一起喝杯咖啡 敘敘舊
 
So I’ll 

然而現在
Take a little moment to say I really really miss you

我會說 我真的真的很想念妳
and 

還有
I’ll be really honest you were never one I thought we’d lose

我從來沒有想過會失去妳這位摯友...
So I’ll

所以現在
I’ll take another moment to say I really really miss you 

我會再次說著 我真的真的很想念妳
and

還有
Now we really can’t undo the time we could of should of used 

時間的齒輪從不為任何人倒轉..
so I’ll tell mom and dad I love them

所以我會告訴爸媽 我好愛他們
Cause forever’s not far 

因為我們不能預測未來
If tomorrow’s not coming

珍惜當下 是我唯一能做的
 
You would ask for advice 

我記得以前妳會問我
On who you should date

妳該跟誰約會是好
I said ricky might be immature for his age

我說Ricky或許很適合
 
I remember how hard it was for you to grow up

我還記得那時 長大對妳來說有多困難
Everyone had opinions on how you should look

每個人對於妳的外表都有不同看法
 
They said cut off your bangs 

他們說妳該去剪剪劉海
And wear shorter skirts

裙子該再穿短一點
But through the seasons of change

日子一天又一天的過去
You never forgot what your worth

妳從來沒有忘記自己的初衷
 
A heart of a woman 

有著美麗的內在
And faith like a child

孩子般堅定的信心
I bet heaven is loving you 

我相信 在天堂妳會過得更好
I bet you make Jesus smile

我相信 天父正對妳微笑著..

arrow
arrow

    Eleanor0119 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()